L'educazione alla scienza. Il dibattito sulla "Höflichkeit" erudita del 1670-1730 e il primo illuminismo tedesco
DOI:
https://doi.org/10.6092/issn.1825-9618/2992Abstract
L'educazione alla scienza. Il dibattito sulla "Höflichkeit" erudita del 1670-1730 e il primo illuminismo tedescoDownloads
Published
1994-06-19
How to Cite
Gierl, M. (1994). L’educazione alla scienza. Il dibattito sulla "Höflichkeit" erudita del 1670-1730 e il primo illuminismo tedesco. Scienza & Politica. Per Una Storia Delle Dottrine, 6(10). https://doi.org/10.6092/issn.1825-9618/2992
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 1994 Martin Gierl
The copyrights of all the texts on this journal belong to the respective authors without restrictions.
This journal is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License (full legal code).
See also our Open Access Policy.
Metadata
All the metadata of the published material is released in the public domain and may be used by anyone free of charge. This includes references.
Metadata — including references — may be re-used in any medium without prior permission for both not-for-profit and for-profit purposes. We kindly ask users to provide a link to the original metadata record.